Завод «Фрегат» – це порівняно молоде підприємство.
В кінці 60-х років минулого століття було закінчено проектування і розпочато будівництво заводу суднових механізмів в м. Первомайську, Миколаївської області. І вже в 1969 році була випущена перша партія нової продукції – аксіально-поршневих насосів АПН-200. Паралельно з цим велася підготовка виробництва суднових лебідок, засобів механізації технологічних процесів і нестандартного обладнання для суднобудівної галузі.
У 1972 була прийнята Постанова Ради Міністрів СРСР про організацію виробництва самохідних дощувальних установок за ліцензією однієї з провідних компаній США. За наступні 20 років їх було випущено більше 33 тис. штук. Одночасно серійно випускалися лебідки електричні тралові, підрулюючі пристрої, гідравлічні установки кранів вантажопідйомністю 63 т. і інше суднове обладнання.
З розвалом Радянського Союзу припинили існування загальнодержавні програми розвитку суднобудування і меліорації. Продукція заводу стала незатребуваною.
Було прийнято рішення використовувати виробничі потужності підприємства для випуску абсолютно нових виробів, що користуються попитом на ринку. Після ретельних маркетингових досліджень було вибрано три основних напрямки: сільськогосподарське машинобудування, обладнання для нафтогазового комплексу та оцинковані металоконструкції.
У найкоротші терміни заводськими інженерами були спроектовані унікальні гідравлічні агрегати для обслуговування нафтових і газових свердловин. Протягом 2-х років освоєно і розпочато серійний випуск посівних агрегатів АПП-6, борон-плугів дискових шириною захвату 2,4 м і 4,2 м, обприскувача штангового ОСШ-2500, широкої номенклатури млино-елеваторного обладнання. Розширено сферу діяльності цеху гідравліки. Крім судновий гідроапаратури, випускаються вироби для гірничорудної та автомобільної промисловості.
Виробництво оцинкованих дорожніх огороджень почалося з пропозиції німецької фірми про постачання цих виробів в Німеччину.
Перша партія готової продукції була відвантажена в Німеччину в 1998 р. В даний час Завод поставляє великі обсяги оцинкованих металоконструкцій на ринки Західної Європи і Росії. З введенням в дію нового ГОСТу на дорожнє будівництво в Україні відкривається широка перспектива по комплектації українських автобанів нашими виробами.
Новий етап в житті Заводу почався в 2007 році з приходом нових власників. Закінчився період невизначеності і безвідповідальності, новосформовані Спостережна Рада та Правління підприємства здійснюють системну програму з реформування системи управління, підвищення ефективності виробництва, розробляють і реалізують ряд інвестиційних проектів.
Криза, що почалася в кінці 2008 року не застала Завод зненацька. Завдяки вивіреною кадровій політиці, оперативному реагуванню на зміни ринкового попиту, наполегливої і сумлінної роботи співробітників підприємства, Завод не тільки ні на день не зупиняв роботу, а й нарощував обсяги виробництва, знаходив нових партнерів, освоював нові ринки.